2 března, 2021
Architektura a design

Vylepšené prodejny Sportisimo získaly speciální cenu POPAI Awards

Sportovní řetězec Sportisimo vyhrál za modernější vzhled prodejen speciální ocenění v POPAI Awards. Designérská firma MORIS design, která vylepšení navrhla, zabodovala s nápadem v kategorii Vynikající realizace.

Soutěž POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace vyhlašuje Středoevropská kancelář POPAI CE. Jejím cílem je podporovat nové trendy, které zlepšují zákaznický zážitek. To se Morisu a Sportisimu podařilo hned v několika ohledech.

T-Mobile otevírá v Česku unikátní prostor Magenta Experience Center

Nové prodejny největšího tuzemského obchodníka se sportovními potřebami kladou důraz na dynamiku (ústřední motiv šipky), což bylo jedno z hlavních zadání modernizace. Zároveň je ale nákupní prostředí pro zákazníky přehledné (světelné brány a pódia, LED navigace) a nápomocné, protože značnou pozornost autoři věnovali i edukaci (bannery a letáky, jak správně vybrat výbavu).

Motiv šipky se ve Sportisimu nově objevuje na designu regálů, osvětlení prodejen, LED obrazovkách a obecně na všech POS/POP materiálech. Poprvé jej zákazníci viděli v listopadu 2020 na otevření zrekonstruované prodejny v pražském OC Palladium a záhy na nové prodejně v bulharské Sofii.

„Podle požadavků Sportisima jsme navrhli koncept moderní prodejny, která je vizuálně atraktivní, dynamická jako sport, ale stále dokonale přehledná. Všudypřítomný motiv šipky nebo nárůst LED obrazovek dodávají nákupu více emocí, což se v současném retailu ukazuje jako jeden z nejdůležitějších diferenciačních faktorů,“ říká Adam Klofáč, obchodní ředitel MORIS design.

„Důležité bylo, aby měly naše vylepšené prodejny pořád tvář Sportisima a aby jejich design byl dlouhodobě udržitelný. Taky jsme se chtěli moderními prvky výrazně odlišit od konkurence. Na tvrdá data je ještě brzy, ale POPAI Awards a pozitivní ohlasy od zákazníků, které šly získat v limitované době, kdy byly prodejny otevřené, ukazují, že jsme se snad trefili,“ dodává Lukáš Jagnešák, který má ve Sportisimu na starosti uspořádání a design obchodů.

O společnosti Sportisimo

Největší řetězec se sportovním zbožím Sportisimo vyrostl z malé firmy založené v roce 1999. Aktuálně má firma celkem 185 obchodů, z toho 105 je v České republice a další jsou na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Polsku a Bulharsku. Vyjma prodejen a e-shopu zastřešuje holding také výhradní distribuci několika značek, jakými jsou třeba Umbro, O´Neill nebo Lotto. Současnými majiteli sportovního giganta jsou Thai Ngoc Nguyen, Do Hong Son, Martin Kúšik a Pavel Vajskebr. Pod jejich taktovkou zvýšilo Sportisimo ve finančním roce 2018/2019 tržby za prodej zboží o téměř 11 % na 8,4 miliardy korun.

Zdroj/foto: SPORTISIMO s.r.o.

Podobné příspěvky