18 dubna, 2024
Obchodní centra a retail

Expanze obchodního řetězce BILLA pokračuje. V pražských Kbelích otevřel novou prodejnu

Včera byl v pražských Kbelích veřejnosti otevřen letos již třetí supermarket BILLA. Jedná se o 241. prodejnou v České republice. Na prodejní ploše o rozloze 1 100 m2 zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních a čerstvých potravin, křupavé pečivo, čerstvé maso i potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality v regálu s označením BILLA regionálně. V této prodejně budou zákazníci moci nově nakupovat za použití nákupních košíků vyrobených z recyklovaného plastu.

Nová prodejna BILLA v Polanského ulici otevřela v pondělí 19. července v 7.00 hodin ráno. Jako obvykle na zákazníky čekala malá pozornost – nákupní taška zdarma a k nákupu nad 500 korun šumivé víno.  Nová prodejna na Praze 19 bude běžně otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 21.00 hodin, v neděli pak od 8.00 do 21.00 hodin. K pohodlnému nákupu na prodejní ploše o rozloze více než 1 100 m2 přispěje přes 90 parkovacích míst, včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.

„BILLA pokračuje ve své strategii přiblížit se zákazníkům ještě více než doposud. Proto otevřela již 3 nové prodejny a dalších 12 do konce roku ještě otevře,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR.

 OBERMEYER HELIKA je generálním projektantem objektu Red Court v pražském Karlíně

Společnost dále pokračuje v realizaci aktivit Plánu B a na prodejnu zavádí nově recyklované příruční košíky, které obsahují mezi 75 – 95 % recyklovaného plastu a zanechávají tak při jejich výrobě výrazně nižší ekologickou stopu oproti běžným košíkům. Košíky z recyklovaného plastu mají stejnou nosnost 15 kg a budou na dalších prodejnách postupně nahrazovat původní nákupní košíky po jejich dosloužení.

V novém supermarketu BILLA v Kbelích se zákazníci mohou těšit na širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů. V sortimentu naleznout přes 8 000 položek od tuzemských či zahraničních producentů včetně široké nabídky regionálních specialit s označením BILLA regionálně.

Privátní značky společnosti BILLA

Společnost BILLA je v České republice průkopníkem v podpoře českých a regionálních dodavatelů. Čerstvé maso výhradně z českých chovů pořídíte pod značka Vocílka, jejíž tváří je populární šéfkuchař Jan Punčochář. České ovoce a zeleninu v regálech najdete pod značkou Česká farma. Kvalitní produkty značky Clever jsou zaručeně dobrou volbou pro spořivé zákazníky. Značka BILLA Premium zahrnuje špičkové potraviny pro ty největší gurmány. A pokud spěcháte, tak veškeré saláty, bagety a hotová jídla nabízí BILLA Easy.

V sortimentu společnosti naleznou zákazníci momentálně 18 privátních značek, které tvoří celkem 2 069 artiklů. Privátní značky vyrábí pro supermarkety BILLA celkem 254 dodavatelů, z nichž 134 jsou české firmy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy byl za loňský rok více než 22 %.

Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se letos na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Rovněž privátní značka masa a masných produktů Vocílka sklízí úspěch mezi odbornou veřejností a zákazníky. Nedávno získala ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.

Zdroj/foto: Havas PR Prague


Related Posts