19 června, 2021
Obchodní centra a retail

CPI Akademie podpoří obchodníky v nákupních centrech. Pomůže jim lépe komunikovat se zákazníky

Skupina CPI Property Group spouští rozvojový a vzdělávací program CPI Akademie Retail pro vedoucí a prodejce nájemních jednotek ve svých 15 obchodních centrech v ČR. Cílem ojedinělého projektu je reagovat na měnící se trh, zdůraznit zákaznický zážitek v místě prodeje a posílit tím konkurenceschopnost tradičních kamenných obchodů. Motivací je i udržení si kvalitních zaměstnanců. Akademie se uskuteční ve spolupráci s agenturou IPSOS, jejíž vybraní lektoři a konzultanti se Customer Experience Management projektům věnují více než 15 let.

Největší vlastník nákupních center v České republice, realitní skupina CPI Property Group, udělala další významný krok v rozvoji svých obchodních domů. Začátkem března totiž spouští dlouhodobý vzdělávací projekt, který si klade za cíl výrazně posunout kvalitu zákaznického servisu. „Investovat do obnovy a rozšiřování našich obchodních center je pro nás už samozřejmostí. Chtěli jsme ale udělat další krok a našim nájemcům nabídnout ještě víc,“ vysvětluje Petr Brabec, vedoucí asset managementu nákupních center v CPI Property Group a autor myšlenky projektu.

Obchodní centrum Bondy – Mladá Boleslav

CPI Akademie Retail tak vedoucím prodejen i samotným prodejcům pomůže s profesním rozvojem a ukáže jim, jak se chovat v různých situacích. Naučí je například, jak reagovat na nejčastější námitky a řešit problémy, jak pracovat s cenou, argumentovat, profesionálně prezentovat produkty nebo odlišnosti v přístupu k různým generacím. „Vracíme se zde prakticky k základům. Část kurzu bude věnována například i navazovaní vztahu se zákazníkem, tedy jak ho oslovit, jak mu aktivně naslouchat, ale i jak u toho správně stát. V neposlední řadě představíme obchodním týmům nejnovější prodejní trendy,“ doplňuje Petr Brabec a dodává: „Je pro nás důležité, aby se zákazník v obchodním centru cítil dobře a rád se k nám vracel.“

Obchodní Centrum NISA – Liberec

V rámci projektu vznikla celá řada materiálů, videí, online kurzů i motivačních mechanismů. „CPI Akademie bude mít několik fází. První z nich, tedy workshopy pro vedoucí jednotek, se spustí na vybraných 9 centrech už začátkem března tohoto roku. Navazovat potom budou e-learningové kurzy pro prodejce,“ odhaluje Petr Brabec a dodává: „Podpořit zapojení prodejců plánujeme prostřednictvím gamifikace, kdy budou mít účastníci možnost vyhrát hodnotné ceny jako třeba víkendové pobyty nebo různé vouchery.“ K vyhodnocení CPI Akademie Retail potom pomůže mimo jiné i mystery shopping u všech nájemních jednotek v daném nákupním centru.

Obchodní centra, která v České republice skupina CPI Property Group vlastní:

Zdroj/foto: CPI Services, a.s./Titulní foto – Nákupní centrum FENIX – Praha

Podobné příspěvky