9 května, 2021
Obchodní centra a retail

Již v pondělí se v Olomouci otevře nová prodejna Lidl

V pondělí 14. prosince otevírá společnost Lidl ve Velkomoravské ulici v Olomouci novou prodejnu. Ta na první pohled zaujme moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím i vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla. Nová dvoupodlažní prodejna byla postavena na místě původní a zákazníkům přinese na prodejní ploše o velikosti zhruba 1180 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce.

Celkově třetí prodejna Lidl v metropoli Hané přinese zákazníkům řadu novinek. Návštěvníci jistě ocení široké uličky či nové pokladny s velkým odkládacím prostorem. Součástí prodejny je také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou vždy čerstvé pečivo. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků.

Retail parky skupiny CPI Property Group jsou kompletně obsazené

„První den otevření nové prodejny v Olomouci je navíc spojen s podporou Mateřské školy Štístko. V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze školka nakoupí venkovní herní prvky pro děti,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Zákazníci mohou v rámci nové prodejny využít také WIFI připojení zdarma či si zpříjemnit nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl. V neposlední řadě je myšleno také na zaměstnance, kterým stavební koncept přináší kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí.

Modernizací prošlo také parkoviště, které nabídne rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m pro více než 120 aut včetně vyhrazených parkovacích stání pro rodiny s dětmi. Parkoviště je pro větší komfort nově vybaveno závorovým systémem. Zákazníci tak budou mít k dispozici dostatek parkovacích míst.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky