3 října, 2022
Obchodní centra a retail

Nová prodejna Lidl v Benátkách nad Jizerou

Společnost Lidl otevírá v pondělí 22. března novou prodejnu v Benátkách nad Jizerou. Zákazníci ji naleznou v ulici Bratří Bendů. Současně se vznikem prodejny došlo k vybudování nové okružní křižovatky, která zákazníkům usnadní cestu za nákupy. Návštěvníky čeká na prodejní ploše o velikosti přes 1400 m2 široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, pečiva či mléčných výrobků. První den otevření je navíc spojen s podporou Mateřské školy města Benátky nad Jizerou.

Prodejna Lidl je s vlastní pekárnou

Nová prodejna Lidl v Benátkách nad Jizerou nabídne zákazníkům komfortní nakupování po celou dobu jejich návštěvy. Návštěvníci jistě také ocení široké uličky a pokladny s velkým odkládacím prostorem. Nedílnou součástí prodejny je pekárna, díky které návštěvníci v sortimentu naleznou čerstvé pečivo. Samozřejmě nebudou chybět velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin a mléčných výrobků.

Lekvi Group otevřela nové nákupní centrum ve Zruči nad Sázavou

„Areál nové prodejny nabízí kapacitu 129 parkovacích míst. Pro zvýšení pohodlí zákazníků je parkoviště vybaveno závorovým systémem a parkovací místa rozšířena z obvyklých 2,5 na 2,7 metru. Speciálně vyčleněná místa naleznou také rodiny s dětmi. Pro majitele elektromobilů bude k dispozici rychlonabíjecí stanice,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Zákazníci mohou využít také WIFI připojení zdarma či si zakoupit kávu s sebou z kávovarů vyrobených pro prodejny Lidl.

První den otevření nové prodejny je navíc spojen s podporou Mateřské školy města Benátky nad Jizerou. V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze mateřská škola nakoupí herní prvky pro děti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky