19 dubna, 2024
Obchodní centra a retail

Lidl v Bořislavce se zákazníkům otevře již tento pátek

V pátek 4. června otevírá společnost Lidl novou prodejnu v Praze – Dejvicích, kterou zákazníci naleznou v rámci Bořislavka Centrum. Nová dejvická prodejna se nachází ve třetím podzemním podlaží a přináší zákazníkům na prodejní ploše o velikosti přes 1000 m2 komfortní nakupování od začátku do konce. První den otevření nové prodejny je spojen s podporou Mateřské školy Motýlek.

Pro zákazníky je kromě širokého výběru čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, pečiva či mléčných výrobků připraven benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Obchodní centrum Šestka letos otevírá už třetí novou prodejnu

„V rámci Bořislavka centrum je návštěvníkům k dispozici také prostorné parkoviště, které nabízí parkovací stání až pro 245 automobilů. Parkoviště je samozřejmě vybaveno závorovým systémem tak, aby řidiči vždy nalezli místo k zaparkování,“ dodává mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření prodejny v Praze – Dejvicích je spojen s podporou místní Mateřské školy Motýlek.  V pátek ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze MŠ nakoupí didaktické pomůcky pro děti.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Related Posts