11 dubna, 2021
Obchodní centra a retail

V Kravařích vznikne nová prodejna Lidl

Společnost Lidl zahájila v průběhu února stavbu nové prodejny v Kravařích, která se bude nacházet v ulici Opavská. Prodejna o prodejní ploše přes 1400 m2 nabídne zákazníkům komfortní nakupování od začátku až do konce. Klíčovým aspektem nově vznikající budovy je také šetrnost k životnímu prostředí. Otevření nové prodejny v Moravskoslezském kraji je plánováno na podzim tohoto roku.

Nová prodejna v Kravačích nabídne zákazníkům komfortní nakupování po celou dobu jejich návštěvy. K dispozici budou nejen velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků, ale také široky sortiment pečiva z pekárny, která bude přímo součástí nové prodejny. Nová prodejna nabídne také benefit v podobě WIFI připojení zdarma či možnosti zakoupení kávy s sebou.

Zájem o investování do nemovitostí sílí

Pro zákazníky bude k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 119 parkovacích míst, které bude vybaveno místy o šířce 2,70 m, což je o 20 cm více než standardní parkovací stání. Současně budou vyčleněna i parkovací místa pro rodiny s dětmi. Nedílnou součástí parkoviště bude také nabíjecí stanice, kterou jistě ocení majitelé elektromobilů.

Výstavba nové budovy je realizována s vysokou šetrností k životnímu prostředí. „K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. K osvětlení interiéru prodejny i parkoviště bude využito úsporné LED osvětlení,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Termín otevření nové prodejny je naplánován na podzim tohoto roku.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky