2 března, 2021
Obchodní centra a retail

Společnost Lidl postaví v Ostravě novou prodejnu

Současná prodejna Lidl v Ostravě v ulici U Stadiónu bude od pondělí 1. února na několik měsíců uzavřena. Během této doby totiž na jejím místě vznikne zbrusu nová prodejna, která zákazníky na první pohled zaujme nejen moderním architektonickým pojetím, ale také velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla, který zajistí prosklená část fasády. Během uzavření mohou lidé pro své nákupy využít prodejny v ulici Jugoslávská či Sjízdná. První zákazníky by nová prodejna mohla přivítat již v létě tohoto roku.

Nová prodejna v ulici U Stadiónu nabídne na prodejní ploše o velikosti zhruba 1400 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. K příjemně strávenému času napomohou dostatečně široké uličky a pokladny s velkou odkládací plochou. Součástí nové prodejny bude také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou dostatek vždy čerstvého pečiva. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků.

„Zákazníkům bude k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 123 parkovacích míst. Pro dostatečný komfort bude současně vybaveno závorovým systémem tak, aby zákazníci vždy nalezli volné místo k zaparkování, ” představil plánované novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Důležitým aspektem nové budovy je i její ekologická šetrnost. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. V rámci interiéru prodejny i na parkovišti bude využito úsporné LED osvětlení.

Prague Research Forum (PRF): Celkový objem pronájmů na trhu v roce 2020 klesl o 24 % v porovnání s rokem 2019

„Majitele elektromobilů jistě potěší informace, že u nové prodejny vznikne také rychlonabíjecí stanice, kterou mohou využít během nákupu pro dobití svého vozu zcela zdarma. Jedná se již o třetí elektronabíjecí stanici u našich prodejen v Ostravě,“ dodává mluvčí společnosti Lidl.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky