11 dubna, 2021
Obchodní centra a retail

V Pardubicích se v úterý otevře již čtvrtá prodejna Lidl

Společnost Lidl otevírá v úterý 6. dubna novou prodejnu v ulici Poděbradská v Pardubicích. Zákazníky čeká na prodejní ploše o velikosti 1400 m2 komfortní nakupování po celou dobu jejich návštěvy. Prodejna nabídne vzdušný a velkoryse řešený vnitřní prostor s dostatkem denního světla, který je zajištěn prosklenou částí fasády. První den otevření je navíc spojen s podporou Mateřské školy Mladých.

Celkově již čtvrtá prodejna v Pardubicích přináší zákazníkům příjemné a pohodlné nakupování od začátku až do konce. Návštěvníci jistě ocení široké uličky či pokladny s velkým odkládacím prostorem a samozřejmě široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které zákazníci naleznou v sortimentu široký výběr čerstvého pečiva. Pro zákazníky je také připraven benefit v podobě WIFI připojení zdarma či možnosti si zakoupit lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Virtuplex: Zvýšení kvality a snížení nákladů přináší virtuální realita

„K dispozici je připraveno prostorné parkoviště, které nabízí rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m až pro 101 automobilů.  Vyhrazené místa naleznou také rodiny s dětmi. Aby zákazníci nalezli vždy místo k zaparkování, je parkoviště vybaveno také závorovým systémem. Nezapomněli jsme ani na majitele elektromobilů a elektrokol, pro které budou připraveny nabíjecí stanice,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření nové prodejny v Pardubicích je spojen s podporou místní Mateřské školy Mladých. V úterý ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze školka pořídí herní prvky pro děti.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky