V Plzni vznikne nová prodejna Lidl
Společnost Lidl zahájila v uplynulých dnech stavbu nové prodejny v Plzni. Ta se bude nacházet v ulici Folmavská. Celkově již šestá prodejna v metropoli Plzeňského kraje zaujme jak moderním architektonickým pojetím, tak vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem. Zákazníci se na novou prodejnu mohou těšit již na podzim tohoto roku.
Nová prodejna v ulici Folmavská nabídne zákazníkům na prodejní ploše o velikosti zhruba 1400 m2 komfortní nakupování po celou dobu jejich návštěvy. K příjemnému nákupu dopomohou dostatečně široké uličky a pokladny s velkou odkládací plochou. Součástí připravované prodejny bude i pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou dostatek čerstvého pečiva. Samozřejmostí jsou úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků.
Pro zákazníky bude připraveno také prostorné parkoviště o kapacitě 129 parkovacích míst, které bude vybaveno místy o šířce 2,70 m pro komfortnější zaparkování. Speciálně vyčleněna parkovací místa zde naleznou také rodiny s dětmi.
„Při stavbě myslíme také na zaměstnance, pro které bude připraveno dostatečné zázemí. V současnosti počítáme i s nabíjecí stanicí pro elektromobily“ doplnil mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.
Důležitým aspektem nové budovy je i její ekologická šetrnost. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. V rámci interiéru prodejny i na parkovišti bude využito úsporné LED osvětlení.
Otevření nové prodejny je plánováno již na podzim tohoto roku.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.
Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.