9 května, 2021
Obchodní centra a retail

V Prostějově se v pondělí otevře nová prodejna Lidl

V pondělí 7. prosince otevírá společnost Lidl v Anenské ulici v Prostějově novou prodejnu. Ta vznikla na místě původní a zákazníkům přinese modernější prostory, díky kterým bude nakupování více komfortnější. V pořadí druhá prodejna Lidl ve městě zaujme moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím i vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla.

V druhém největším městě Olomouckého kraje čeká zákazníky na prodejní ploše o velikosti zhruba 1400 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. Vítanou novinku jistě představují široké uličky, větší úsek čerstvých potravin či nové pokladny s velkým odkládacím prostorem.

Retail parky skupiny CPI Property Group jsou kompletně obsazené

„Modernizací prošlo také parkoviště, které nabídne rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m pro více než 130 aut včetně vyhrazených parkovacích stání pro rodiny s dětmi. Pro větší komfort je parkoviště současně vybaveno závorovým systémem, aby zákazníci měli k dispozici vždy dostatek parkovacích míst,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

 

Zákazníci mohou v rámci nové prodejny využít také WIFI připojení zdarma či si zpříjemnit nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl. V neposlední řadě je samozřejmě myšleno také na zaměstnance, kterým stavební koncept přináší kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. První den otevření je navíc spojen s podporou Základní a Mateřské školy Jana Železného. V pondělí ji podpoří všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl organizaci totiž daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí škola učební pomůcky pro děti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky