8 května, 2021
Obchodní centra a retail

Lidl ve Slavkově u Brna přivítá již v pondělí první zákazníky

V pondělí 15. března otevírá společnost Lidl ve Slavkově u Brna novou prodejnu. Ta se nachází v areálu bývalého cukrovaru a nabídne zákazníkům komfortní nakupování ve zbrusu nových moderních prostorách. První prodejna Lidl v tomto jihomoravském městě zaujme nejen moderním architektonickým pojetím, ale také velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla.

Nová prodejna ve Slavkově u Brna nabídne zákazníkům na prodejní ploše o velikosti zhruba 1300 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. Návštěvníci jistě ocení také široké uličky či pokladny s velkým odkládacím prostorem. Součástí prodejny je i pekárna, díky které budou naleznou zákazníci v nabídce vždy čerstvé pečivo. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků.

T-Mobile otevírá v Česku unikátní prostor Magenta Experience Center

„Pro zákazníky je připraven také benefit v podobě WIFI připojení zdarma či možnosti zakoupení kávy s sebou z kávovarů vyrobených pro prodejny Lidl. V neposlední řadě je myšleno také na zaměstnance, kterým stavební koncept přináší kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí,“ představuje novou prodejnu mluvčí společnosti Tomáš Myler.

Součástí nové prodejny je samozřejmě i prostorné parkoviště, které nabídne rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m až pro 100 automobilů včetně vyhrazených parkovacích stání pro rodiny s dětmi. Pro větší komfort je parkoviště současně vybaveno závorovým systémem, aby zákazníci měli k dispozici vždy dostatek parkovacích míst. Majitelé elektromobilů jistě ocení také nabíjecí stanici.

V rámci prvního dne otevření nové prodejny ve Slavkově u Brna mohou zákazníci pomoci s dovybavením veřejného hřiště pro děti. Společnost Lidl totiž z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den daruje částku 50 Kč na dovybavení veřejného městského hřiště pro děti, které se nachází na sídlišti Zlatá Hora.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky