16 dubna, 2021
Obchodní centra a retail

Lidl zahájil stavbu nové prodejny v Dobrušce

Společnost Lidl zahájila v polovině listopadu stavbu nové prodejny v Dobrušce. Ta zaujme na první pohled moderním architektonickým pojetím, vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla, který zajistí prosklená část fasády. Zákazníkům by se prodejna měla otevřít již v polovině příštího roku. 

Nová prodejna v podhůří Orlických hor nabídne na prodejní ploše o velikosti zhruba 1400 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. K příjemně strávenému času napomohou dostatečně široké uličky a pokladny s velkou odkládací plochou. Součástí nové prodejny bude také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou dostatek vždy čestvého pečiva. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků.

V centru Brna se v pondělí otevře historicky nejmenší prodejna Lidl

„Zákazníkům přinášíme také benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl,” představil plánované novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Při stavbě je myšleno také na zaměstnance, kteří se mohou těšit na nové zázemí. Zákazníkům bude k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 120 parkovacích míst. Pro komfortnější parkování bude vybaveno místy o šířce 2,70 m. Speciálně vyčleněna parkovací místa zde naleznou také rodiny s dětmi.

Důležitým aspektem nové budovy je i její ekologická šetrnost. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. V rámci interiéru prodejny i na parkovišti bude využito úsporné LED osvětlení.

Termín otevření nové prodejny je naplánován v polovině příštího roku.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky