19 dubna, 2024
Obchodní centra a retail

Outlet Arena Moravia má nového nájemce a chystá se na certifikaci

Ostravská Outlet Arena Moravia (OAM) otevřela novou outletovou prodejnu Under Armour. Tím novinky mezi jejími nájemci nekončí, naopak. Další dvě nové značky rozšíří sortiment OAM koncem října.

Under Armour je pro mnohé milovníky módy a stylu synonymem pro nadčasové a šik sportovní oblečení. Značka si zakládá na tom, že její kousky udržují příjemnou tělesnou teplotu a suchost, a to při jakémkoli sportovním výkonu i aktivitě. Ve své nabídce myslí Under Armour na muže a ženy vyznávající aktivní životní styl. Má komplexní systém dělení dle kategorií a nakupování je proto přehledné a pohodlné.  Cílem Under Armour je nabídnout komukoli na světě špičkové produkty s originálně vyvinutou strukturou látek, exkluzivními vlastnostmi odvodu potu a osvědčenými inovacemi.

Lidl zahájil stavbu nové prodejny v Sulicích

„Pokud jde o aktivní životní styl, hraje tato značka zásadní roli v šatníku každého volnočasového i profesionálního sportovce,“ říká k otevření prodejny Šárka Kreissová, marketingová manažerka OAM a dodává: „Slavnostní otevření Under Armour potěšilo zejména ty, kteří si tuto značku v OAM přáli mít.“

Naznačila také, že ji budou brzy následovat další dvě žhavé novinky, které udělají radost milovníkům ležérních trendy kousků a luxusního spodního prádla. Přesnější údaje slíbila včas oznámit.

Outlet Arena Moravia se chystá na certifikaci

OAM aktivně řeší také situaci v souvislosti s nakupování bez obav a rizika z COVID-19. Chystá se proto podstoupit nezávislý audit s certifikací, který prověří všechna zavedená hygienická opatření a ukáže další kroky nezbytné pro to, aby OAM splnilo požadavky na bezpečné a pohodové nákupní místo.

„Audit provádí organizace BUREAU VERITAS SERVICES CZ, s r.o., která sleduje mj. aspekty jako úroveň společnosti a informovanost managementu ohledně Covid-19, znalost případných rizik, druhy ochrany zaměstnanců a návštěvníků včetně přístupu ke správným osobním ochranným pomůckám a vybavení, opatření pro fyzický distanc, čistění a úklid center, posílení hygienického poradenství a hygienických zařízení pro návštěvníky,“ popsala proces certifikace Kreissová.

Výsledkem procesu bude udělený certifikát, který dává záruku, že OAM dělá vše pro to, aby si nákupy v něm zákazníci bez obav užili.

„Na cestě k certifikaci jsme udělali vše nezbytné, aby bylo nakupování u nás nejen příjemným zážitkem, ale také bezpečným zdravým místem. Tento rok nás donutil klást bezprecedentní pozornost právě na hygienu a bezpečnost. Naší výhodou je, že OAM není propojené zastřešenou obchodní pasáží a outlet se nachází pod širým nebem,“ řekla závěrem Kreissová.   

Zdroj/foto: Crest Communications Ostrava s. r. o.

Related Posts