19 června, 2021
Obchodní centra a retail

Značka Montblanc otevřela v Praze svůj první butik. Nové prostory na Pařížské zajistila JLL

Prodejce luxusních psacích per, hodinek a doplňků Montblanc otevřel svůj první obchod v Praze, konkrétně na Pařížské 17. Dosud v Česku tato původem německá firma působila pouze v zastoupení. Prostory této exkluzivní retailové značce zajistil Tomáš Soukup z realitní poradenské společnosti JLL.

Firma Montblanc sídlící v Hamburku byla založena v roce 1906 inženýrem Augustem Ebersteinem, bankéřem Alfredem Nehemiasem a papírníkem Clausem-Johannem Vossem pod původním názvem Simplo Filler Pen. V roce 1909 značka uvedla svůj první model psacího pera Rouge et Noir, o rok později pak představila typ Mont Blanc. Právě z jeho názvu je odvozena dnešní podoba jména firmy. Ta odkazuje na nejvyšší horu Evropy, jejíž symbol se odráží i v logu firmy – bílé šesticípé hvězdě připomínající zasněžený vrchol hory Mont Blanc. V roce 1925 pak firma představila dosud vyráběné ikonické pero Meisterstück, díky kterému se proslavila po celém světě a vybudovala si pozici kultovní značky.

Obchod Montblanc na Pařížské je prvním přímým zastoupením této značky v Praze. Dosud jsme si mohli luxusní pera zakoupit pouze v obchodech, které značku nepřímo zastupovaly.

„Česká republika a její hlavní město jsou v porovnání s dalšími evropskými zeměmi a jejich metropolemi relativně malým trhem. To ale nic nemění na tom, že je o něj ze strany investorů i značek velký zájem. Příkladem je hned několik nově otevřených high street butiků, které se rozhodli pro své přímé zastoupení na Pařížské ulici a v jejím okolí. Obchody s luxusním sortimentem Praha láká a značky pražskému trhu a jeho potenciálu věří,“ uvedl Tomáš Soukup, vedoucí retailového oddělení JLL.

Zdroj/foto: Jones Lang LaSalle s.r.o.

Podobné příspěvky