19 června, 2021
Zajímavosti ze společnosti

Vzdělávací a rozvojový program CPI Akademie Retail pro obchodníky v nákupních centrech míří do Mladé Boleslavi

Rozvojový a vzdělávací program pro vedoucí a prodejce v obchodních centrech, CPI Akademie Retail, se rozjel do regionů. Workshopy a školení, kterých se již dva týdny účastní vedoucí prodejen v různých českých městech, pomáhají obchodníkům lépe pochopit psychologii prodeje a chování zákazníků. Nyní projekt dorazí i do mladoboleslavských obchodních center ve vlastnictví CPI Property Group – Bondy Mladá Boleslav a Olympia Mladá Boleslav. Více informací je k dispozici na www.cpiakademie.cz

„Projekt jsme chystali více než rok, je úžasné vidět, jak přichází k životu,“ říká Petr Brabec, vedoucí asset managementu nákupních center v CPI Property Group a autor myšlenky CPI Akademie. „Naším cílem je předat nájemcům v našich obchodních centrech odborné znalosti, které jim pomohou lépe komunikovat se zákazníky,“ dodává.

V rámci školení, na které navazuje řada dalších materiálů a e-learning, se tak prodejci dozvědí například jak reagovat na nejčastější námitky a řešit problémy, jak pracovat s cenou, argumentovat, profesionálně prezentovat produkty nebo odlišnosti v přístupu k různým generacím. „Učíme ale také jak oslovit zákazníka, jak mu aktivně naslouchat i jak u toho správně stát,“ doplňuje Petr Brabec. Obchodním týmům jsou v neposlední řadě představeny i nejnovější prodejní trendy.

Olympia Mladá Boleslav

Laťka je nastavená vysoko

Projekt, který zatím nemá v České republice obdoby, se už těší i prvním reakcím. „Zpětná vazba je pro nás důležitá, posouvá nás, jsme rádi i za kritiku. S potěšením však můžeme konstatovat, že zatím se setkáváme téměř jen s pozitivními ohlasy,“ uvádí Petr Brabec. „Na školení vládne skvělá atmosféra, účastníky baví forma i náplň prezentací. Samozřejmě se najdou i výjimky, většina ale oceňuje možnost sdílet znalosti z oboru a posouvat se dál v prodejních dovednostech,“ doplňuje Vladimír Hrabal z agentury IPSOS, která se na realizaci projektu významně podílí a zúročuje tak dlouholeté znalosti v oblasti Customer Experience Management projektů.

První vlna CPI Akademie probíhá v 9 českých obchodních centrech, celkem jich skupina CPI Property Group v České republice vlastní patnáct. Je plánováno postupně proškolit obchodníky v každém z nich. Myšleno je i na fluktuaci zaměstnanců. „Vedoucí prodejen mají k dispozici materiály pro své podřízené, máme pro ně připravený i propracovaný e-learning. Motivovat k účasti mohou i odměny, které jsme pro zapojené prodejce připravili,“ vysvětluje Petr Brabec a dodává: „Jedním z cílů projektu je také omezit časté střídání zaměstnanců. Chceme našim nájemcům pomoct kvalitní lidi udržet.“

Školení proběhne pro vedoucí obchodních jednotek v nákupním centru Bondy Mladá Boleslav ve dnech 26.-27. března, centrum Olympia Mladá Boleslav přijde na řadu 8. dubna.

Zdroj/foto: CPI Services, a.s./Titulní foto – Bondy Mladá Boleslav

Podobné příspěvky