Září 17, 2019
Výstavba a remodeling

Kaufland pokračuje v modernizaci, prodejna v Ostravě láká na spoustu novinek

Digitální informační obrazovky, přehledný orientační systém, zóna se samoobslužnými pokladnami, moderní masový a rybí pult i oddělení bezlepkových, bezlaktózových a bio výrobků. To vše a spousta dalších novinek je součástí zmodernizované prodejny obchodního řetězce Kaufland v Ostravě – Vítkovická, která se zákazníkům v nové podobě představila poprvé ve středu 28. srpna.

 „Našim zákazníkům i zaměstnancům chceme vytvořit co nejpohodlnější nákupní i pracovní prostředí a věříme, že nový koncept prodejny ocení,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

Zákazníci se vedle moderního interiéru mohou těšit také na spoustu inovací, které jim nákup zjednoduší. Jednou z nich je například tzv. digital signage – venkovní i vnitřní digitální obrazovky nepřetržitě informující o sortimentu a aktuálních akčních nabídkách. Orientaci v prodejně usnadní piktogramový navigační systém, k rychlému odbavení nákupu klientům poslouží zóna samoobslužných pokladen. „Všemi těmito změnami chceme našim zákazníkům nakupování co nejvíce zpříjemnit a zároveň urychlit,“ vysvětluje Renata Maierl.

Kaufland – otevření prodejny v Ostravě po rekonstrukci

Masový pult, který nabízí mimo jiné i maso z vlastního masozávodu Kauflandu v Modleticích, doplní rozsáhlý obslužný pult se sýry a lahůdkami. Novinkou je i rybí pult se stovkou druhů kvalitních chlazených mořských a sladkovodních ryb od nejlepších zahraničních a českých dodavatelů. „Náš speciálně vyškolený personál rybu na vyžádání vykostí, odstraní kůži i naporcuje a poradí, jak ji zpracovat. Vybírat lze ze širokého sortimentu známých i méně známých ryb a mořských plodů,“ představuje další novinku Renata Maierl.

Na své si přijdou i příznivci zdravé výživy či zákazníci s potravinovými intolerancemi, pro něž je v prodejně připravena sekce s pestrým výběrem produktů v bio kvalitě, bez lepku či bez laktózy. Vitrína „to go“ zase v praktickém balení nabídne řadu chutných jídel a nápojů, které jsou připraveny k okamžité konzumaci, v oddělení ovoce a zeleniny zákazníci mimo jiné najdou koutek s čerstvými bylinkami od českého dodavatele. „Vnímáme, že o čerstvé výrobky zákazníci projevují velký zájem, a velmi nás těší, že jim i prostřednictvím těchto úseků můžeme poskytnout produkty té nejvyšší kvality,“ uvádí Renata Maierl.

Nově otevřenou prodejnou v Ostravě společnost Kaufland pokračuje v trendu modernizace stávajících a otevírání nových prodejen. V loňském roce otevřela čtyři nové obchodní domy a sedm stávajících zmodernizovala, letos přibyla další nová prodejna v Ostrově nad Ohří a zmodernizované prodejny v Blansku a v Praze – Podbabě. Celková investice v minulém roce přesáhla 120 milionů eur.

Zdroj/foto: Kaufland Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky