4 prosince, 2022
Obchodní centra a retail

BILLA se přibližuje zákazníkům v menších městech

Nová prodejna BILLA Bojkovice je v rámci obchodního řetězce první maloformátovou prodejnou na Moravě. Společnost BILLA ji otevřela téměř na rok přesně po pilotní maloformátové prodejně ve Strašicích u Rokycan. Cílem společnosti je přiblížit se výstavbou těchto miniprodejen zákazníkům v malých městech s počtem do 5 000 obyvatel a umožnit jim nákup kvalitních a čerstvých potravin v blízkosti jejich bydliště. Jedná se celkově o 245. prodejnu, a tedy poslední, 7. prodejnu BILLA v České republice, kterou společnost letošní plán expanze završuje.

Z hlediska provozu a nabízených služeb je maloformátová prodejna čtyřtisícové obce Bojkovice k nerozeznání od ostatních prodejen obchodního řetězce. Zákazníci zde naleznou pestrou paletu čerstvých potravin včetně zboží privátních značek společnosti BILLA, jako je například značka masa a masných produktů Vocílka, dále ovoce a zeleninu pod značkou Česká farma nebo bio produkty naše BIO. V nabídce prodejny nechybí ani regionální speciality. Celkově pak v regálech zákazníci naleznou na 3 500 položek v poměru 70 % čerstvých produktů a 30 % suchých potravin a drogistického zboží.

Cushman & Wakefield: Tržby obchodních center o prázdninách jsou vyšší než loni i než před krizí

„Jsme rádi, že se nám podařilo otevřít prodejnu BILLA v Bojkovicích ještě před Vánoci. Tímto konceptem se chceme přiblížit zákazníkům právě v menších obcích, kteří jinak musí do našich prodejen cestovat desítky kilometrů. Věříme, že pro obyvatele obce Bojkovice a okolí bude maloformátová prodejna vítaným řešením při každodenním nakupování,“ říká Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel společnosti BILLA ČR.

O společnosti BILLA ČR

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 245 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

O společnosti REWE International AG

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Zdroj/foto: REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.

Podobné příspěvky