3 března, 2021
Obchodní centra a retail

V Olomouci se v pondělí otevře již čtvrtá prodejna Lidl

V pondělí 18. ledna otevírá společnost Lidl na třídě Svornosti v Olomouci novou prodejnu. Ta bude umístěna v obchodním domě Timpo a na prodejní ploše o velikosti zhruba 850 m2 zákazníkům přinese komfortní nakupování od začátku až do konce. Jedná se již o čtvrtou prodejnu Lidl v metropoli Hané. První den otevření je navíc spojen s podporou Mateřské školy Helsinská.

Zákazníci se mohou v rámci již čtvrté olomoucké prodejny těšit na široké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin a mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou vždy čerstvé pečivo.

V Praze se plánuje 121 tisíc nových bytů a více než čtvrtinu z nich připravuje Central Group

„Společnost se neustále snaží jít zákazníkům naproti a umožnit tak všem rychlý a pohodlný nákup našich produktů. Ke zpříjemnění nákupu je pro zákazníky také navíc připraveno Wi-Fi připojení zdarma či nabídka lahodné kávy a jiných nápojů z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl,“ uvedl mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření nové prodejny v Olomouci na třídě Svornosti je navíc spojen s podporou Mateřské školy Helsinská. V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze mateřská škola nakoupí venkovní herní prvky pro děti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky