18 září, 2021
Obchodní centra a retail

Nový pražský Lidl ve Strakonické otevírá již 12. července

V pondělí 12. července otevírá společnost Lidl novou prodejnu v Praze 5 v ulici Strakonická. Návštěvníky zaujme nejen moderním architektonickým pojetím, ale také vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla, který je zajištěn prosklenou částí fasády. První den otevření je spojen s podporou místní Mateřské školy Velká Chuchle a Základní školy Charlotty Masarykové.

Nová pražská prodejna nabídne na prodejní ploše o velikosti přes 1400 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. Samozřejmostí jsou velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí nové prodejny je také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou dostatek vždy čerstvého pečiva.

Nákupní park STOP SHOP v Táboře rozšíří obchodní prostory a nabídne Drive-Thru restauraci KFC

„Zákazníci se kromě širokého sortimentu mohou těšit na benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl. K dispozici bude návštěvníkům také bankomat“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Samozřejmostí je prostorné parkoviště, které nabízí rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m až pro 135 automobilů. Speciálně vyčleněná místa naleznou také rodiny s dětmi. V neposlední řadě je myšleno na majitele elektromobilů, pro které bude k dispozici nabíjecí stanice.

První den otevření nové prodejny v Praze 5 je spojen s podporou místní mateřské a základní školy. V pondělí 12. července je mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž  škole a školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Vybrané peníze budou využity na nákup vybavení a pomůcky do tříd.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky