2 srpna, 2021
Obchodní centra a retail

V Uhříněvsi se v pondělí otevírá nová prodejna Lidl

V pondělí 7. června otevírá společnost Lidl novou prodejnu v ulici Přátelství v pražské Uhříněvsi. Prodejna je složena z přízemí s částečně krytým parkovištěm a vstupní halou. V prvním patře je pro zákazníky připravena prodejní plocha s téměř 1450 m2, která zajistí dostatečný komfort při nakupování. První den otevření je spojen s podporou místních mateřských škol.

Nová prodejna v Uhříněvsi zaujme zákazníky moderním architektonickém pojetím. Současně se jedná o první prodejnu tohoto typu v Praze. Ze světlé vstupní haly se návštěvníci pomocí travelátorů či výtahem přesunou do prvního patra, kde je čeká komfortní nakupování od začátku do konce. Pro zákazníky je kromě širokého sortimentu připraven benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma, bankomatu či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

WOOD & Company získala pro Aupark rekordní bankovní úvěr ve výši 229,5 mil. EUR

„Samozřejmostí je prostorné parkoviště, které nabízí rozšířená parkovací stání o šířce 2,70 m až pro 127 automobilů. Speciálně vyčleněná místa naleznou také rodiny s dětmi. V neposlední řadě je myšleno na majitele elektromobilů, pro které bude k dispozici nabíjecí stanice,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. Parkoviště je vybaveno také závorovým systémem tak, aby řidiči vždy nalezli místo k zaparkování.

První den otevření nové prodejny v Uhříněvsi je spojen s podporou MŠ Praha 10, Za Nadýmačem, MŠ Sluneční a MŠ Pitkovice. V pondělí je mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školkám daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Vybrané peníze školky využijí na nákup školního vybavení.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 20 hodin.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky