27 listopadu, 2020
Obchodní centra a retail

MORIS design obléká pobočky O2 do nového kabátu!

Zcela nevšední pojetí retailové plochy, dokonalý zážitek z nákupu, přirozenost pohybu a inspirace technologiemi k objevování skrytých možností – takový je nový koncept prodejen O2 Future shop, jehož jsme tvůrcem a realizátorem.

Vývoj konceptu trval skoro rok a jeho součástí bylo i postavení vzorové prodejny ve výrobní hale, na které byla odladěna finální podoba a provedení interiéru. Hlavním motivem konceptu je propojení přírody a moderních technologií budoucnosti. V interiéru jsme toho dosáhli hojným použitím masivního dřeva v kombinaci s designovými inovativními prvky (např. indukční dobíjení telefonu pro klienty vestavěné do prodejních stolů pro konzultanty).

Naprosto nevšední prostředí klade důraz na ergonomii, funkčnost a především flexibilitou prostředí. „Propojili jsme základní hodnoty značky s útulnou nadčasovostí a praktickou modulárností“, říká Adam Klofáč, Project Director, který vede projekt O2 v MORIS design.

Navození té správné atmosféry a potřebných emocí jsme docílili skloubením materiálů a promyšlené hry světel. Středové části prostoru vždy dominují unikátní designová svítidla symbolizující nebe plné hvězd. Kombinace stínidel s různou intenzitou osvětlení jednotlivých zón obchodu má pozitivní vliv na náladu a navozuje celkovou harmonii při vnímání prostoru. Živá zeleň pak vnáší do interiéru uklidnění, originalitu a přírodní charakter.

V dubnu byla otevřena již třináctá pobočka O2 Future Shop. V Praze můžete navštívit nový koncept např. v OC Harfa, v pasáži Oasis Florenc či v Galerii Butovice, stejně tak v Opavě v OC Breda či Českých Budějovicích. Postupně bude do nového kabátu oblečeno 140 prodejen po celé České republice.

Zdroj/foto: MORIS design s.r.o.

Podobné příspěvky