24 září, 2020
Obchodní centra a retail

OC Šestka se blíží plné obsazenosti, návštěvnost meziročně stoupla o 20 %

Pozitivní čísla přinesl rok 2019 pro OC Šestka sídlící v pražské Ruzyni. Návštěvnost se v meziročním srovnání zvýšila o celých 20 %. Dvouciferně stouply také tržby. Obsazenost poskočila o 20 nových obchodů, služeb a restaurací, a díky tomu dosahuje aktuálních 95 %. Téměř dvojnásobně se rozšířila kapacita modernizovaného food courtu.

I díky dvěma novým kavárnám se nyní food & beverage provozy nacházejí na 15 % centra, což je o 5 % více, než je tržní průměr. Ruku v ruce s další atraktivní nabídkou a dalšími investicemi do atmosféry, zázemí a pohodlí pro zákazníky je velmi reálné dosažení vytyčené mety 5 milionů návštěvníků během roku 2021.

V souladu s novou strategií chce management Šestky posilovat především v segmentu módy. Od ledna 2018, kdy centrum převzal nový majitel (Aircraft View Properties a.s.), bylo otevřeno přes 40 nových obchodů nebo bister. K novějším přírůstkům v nabídce patří prodejna domácích potřeb a doplňků do domácnosti Banquet, galanterie Filium, prodejna luxusních italských matrací značky Magniflex, pánské kadeřnictví a holičství The Original Barber nebo nová směnárna Exchange.

Ještě markantnější jsou změny v případě food courtu. Věrné zákazníky si krátce po otevření získaly designová kavárna Café by Tretter’s i tradičněji pojaté Bristot Café. Nejen mezi rodinami s dětmi je oblíbené Running Sushi Sumo, znalci autentické asijské street kuchyně pak míří do Viet Fastfood. „Na stoupající kvalitu naší gastro nabídky a vytíženost hlavně během obědů jsme reagovali rozšířením food courtu na 300 míst. Významně jsme investovali i do zázemí – například do zeleně, hygieny, ale také do servisu pro maminky s dětmi,“ doplňuje Michaela Němcová, ředitelka centra.

Úspěšnou proměnu Šestky dokládají nejen nové značky, ale také modernizace či rozšiřování prodejních ploch stávajících nájemců. To se týká například klenotnictví Corial, módního butiku E.L.Boutique, kosmetické značky Yves Rocher, prodejny látek Látky Mráz, domácích potřeb Tescoma nebo hračkářství Pompo.

Ambiciózními plány se Šestka netají ani do budoucna. Připravuje nové prostory pro velké mezinárodní módní řetězce. Aktivity pro děti se soustředí do dětského zábavního centra na 1000 m2, v němž nebude chybět ani obří trampolínová aréna. Brzy bude také zveřejněn provozovatel velkého fitness centra. Na své si přijdou i milovníci kvalitních čerstvých potravin a lahůdek, které bonitní návštěvníci Šestky soustavně poptávají.

Zdroj/foto: AMI Communications/Titulní foto – Aircraft view Properties a.s.

Podobné příspěvky