Červen 18, 2019
Obchodní centra a retail

OD Máj nabízí na 18 měsíců jedinečnou příležitost: Největší Pop up Store ve střední Evropě

V průběhu června otevře obchodní dům Máj své prostory ve zcela novém konceptu pop-up store. Jde o koncept krátkodobých pronájmů, který dává prostor klasickým a také inovativním a experimentálním prodejům a formátům. Pro nové značky a start-upy je to mimořádná příležitost rychlého a intenzivního vstupu na trh. Jedno z nejvytíženějších obchodních center v Praze nabízí na omezenou dobu 18 měsíců celých 9 500 m2 plochy. Po této době začne renovace celé budovy.

Klasické obchodní centrum stojí na dlouhodobých pronájmech, ve kterých retaileři nabízejí své typické produkty. Oproti tomu Pop Up Máj postavený na krátkodobých pronájmech dá výrazný prostor k inovacím, experimentování. Prodejce se nemusí upisovat k mnohaletému pronájmu, ale využívá místo podle svých potřeb. Flexibilní pronájmy umožní kdykoli rychle realizovat testovací centrum, showroom nebo speciální nabídku sezónního zboží. Ale Pop Up Máj nechce nabízet jen prodejní místa. Jde i o skvělou příležitost pro kulturní a společenské akce.

Jan Voslář partner v oddělení pronájmu maloobchodních prostor společnosti Cushman & Wakefield:„Máj je pro pop-upy perfektním místem. Strategická poloha v centru Prahy dává ty nejlepší podmínky pro celoroční stabilní příliv domácí klientely i turistů. Pro obchodníky jde o jedinečnou příležitost, jak se rychle představit široké mase zákazníků. Od nového pop-up konceptu si slibujeme, že osloví zajímavé a ambiciózní koncepty, které společně pod jednou střechou vytvoří jedinečnou nabídku i atmosféru.”

Pop Up Máj má ambici překročit funkci nákupního centra. Především vyšší patra jsou ideální pro rozsáhlé marketingové akce, uvedení produktu na trh, showroomy, konference, kulturní akce. Komplexnost využití doplňují kancelářské prostory ideální pro vznik coworkingového centra.

Jan Kotrbáčekmezinárodní partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor ve společnosti Cushman & Wakefield„Pop Up Máj přináší ve velkém myšlenku, která už v českém retailu dlouhodobě funguje. Velká část obchodních center postupně zkouší jednotky pop-up, aby bylo zřejmé, co bude zákazníkům vyhovovat. Pop Up Máj tak má ambici být jedním velkým inkubátorem, který bude obchodníkům ukazovat, co si zákazníci o jejich produktech myslí.”

Zdroj/foto: Topic PR & Marketing s.r.o./Tesco Stores ČR a.s.

Podobné příspěvky