30 září, 2020
Obchodní centra a retail

STOP SHOP Ústí nad Orlicí přivítá v září nové nájemce

Zákazníci nákupního parku STOP SHOP Ústí nad Orlicí se mohou v prvním zářijovém týdnu těšit na otevření dvou nových prodejen, které doplní ostatní značky. Od 2. září na ploše 955 m2 nabídne svůj sortiment PLANEO Elektro a milovníky zvířecích mazlíčků přivítá 3. září na ploše téměř 242 m2 Super zoo. Vystřídají značky OKAY a JK Zoo, které ukončily své nájemní smlouvy. Také prodejna PEPCO od září rozšíří své prodejní plochy.

Průzkum CBRE: Maloobchodníci v obchodních centrech své dlouhodobé plány nemění

“Získání nových značek v našem STOP SHOPu nám ukazuje, že náš formát STOP SHOP je atraktivní pro nájemce i klienty. Věříme, že obměna značek přinese našim zákazníkům oživení značek a produktů a vhodně doplní stávající mezinárodní a české značky, jako jsou například: Breno, KiK, BikeMax, dm drogerie, Dráčik,“ říká Filip Poltoratský Country Manager Operations společnosti IMMOFINANZ pro ČR. A dodává: “Zároveň nás těší, že jsme získali extra prostor pro společnost PEPCO, která je dlouhodobým nájemce, a od 3. září rozšíří své prodejní prostory na 546 m2. Park je velmi žádaný a má i nadále 100% obsazenost svých 4 250 m2 nájemní plochy.“

STOP SHOP Ústí nad Orlicí je nákupní park ve východních Čechách s velmi dobrou dopravní dostupností. Nabízí 142 parkovacích míst, kavárnu, dětské hřiště a oblíbený a vyvážený mix značek. Je součástí portfolia 10 nákupních parků STOP SHOP, které společnost IMMOFINANZ v České republice provozuje. Všech 10 nákupních parků bylo místními návštěvníky v ČR dobře přijato.

“V důsledku omezení COVID-19 v měsíci březnu a dubnu pocítily krátkodobý pokles návštěvnosti také naše regionální nákupní parky STOP SHOP, konstatuje Filip Poltoratský. Od května jsou však čísla na pozitivním růstu. Zaznamenali jsme nárůst návštěvnosti o 6% ve srovnání s květnem 2019. Jsme rádi, že naše silná orientace na vhodné produkty za dobrou cenu a v odpovídající kvalitě byli předmětem vysoké poptávky i během této krize. To ukazuje, že náš koncept funguje nejen pro nájemce, ale především pro zákazníky.“

Zdroj/foto: PROTEXT

Podobné příspěvky