Duben 19, 2019
Zajímavosti ze společnosti

Realitní skupina CPI Property Group již tradičně podpořila nadaci Dobrý Anděl.

Více než 347 tisíc pro Dobrého Anděla a k tomu nadílka pro děti z dětského domova.

Realitní skupina CPI Property Group již tradičně podpořila nadaci Dobrý Anděl. Interaktivní novoročenka, do které se zapojili i její klienti a obchodní partneři, vynesla celkovou sumu 347 500 Kč. „Spolupráci s nadací Dobrý Anděl jsme navázali již čtvrtý rok v řadě, stalo se to u nás takovým milým vánočním zvykem,“ uvedl Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group, při předání symbolického šeku do rukou Šárky Procházkové, výkonné ředitelky nadace Dobrý Anděl. „Celkově jsme nadaci během posledních let přispěli více než milion korun,“ dodal Zdeněk Havelka.

Tradiční už se stává i hravá forma elektronické novoročenky, kdy na základě nějaké aktivity narůstá darovaná suma. Letos například měli její příjemci možnost setřít los, na kterém nalezli různé symboly. Za tři stejné potom narůstala částka, kterou společnost věnovala na pomoc rodinám, které se vlivem nemoci dostaly do tíživé situace.

Zdenek Havelka a Šárka Procházková

Pomáhali také zaměstnanci

Kromě Dobrého Anděla se pomoci dočkaly i děti z Dětského domova v České Lípě, pro které zaměstnanci CPI Property Group během vánočního večírku vybrali téměř 14 tisíc korun a pod stromečkem nahromadili tři obří tašky dárků„Vyzvali jsme zaměstnance, aby nachystali dárky dětem každého věku. Sešla se nám tak opravdu štědrá nadílka, od kosmetiky a kartáčků na zuby, přes různé hračky, knihy, noční světýlka až po žehličky na vlasy. Máme z toho velkou radost,“ řekl Zdeněk Havelka.

I v obchodních domech se myslelo na dobročinnost

Celkem přes 30 dětských domovů, domovů pro seniory a jiných veřejně prospěšných organizací podpořila během Vánoc obchodní centra z portfolia CPI Property Group a jejich návštěvníci. „Často se například jednalo o zorganizování tzv. Stromu splněných přání, kdy měli zákazníci možnost přispět na dárky, které si děti nebo senioři přáli. Pokud nebyla splněna všechna přání, obchodní dům zbylé dárky zpravidla dokoupil,“ vysvětlil Petr Brabec, Head of Shopping Centre Asset Management v CPI Property Group. Dohromady tak k dětem, seniorům nebo třeba do azylových domů putovalo více než tisíc dárků. Celková hodnota podpory, která spočívala například také ve vysazení stromků pro jihlavskou ZOO, přesáhla 700 tisíc korun.

Zdroj/foto: CPI Property Group/Titulní foto (Multifunkční centrum Quadrio)

Podobné příspěvky