10 května, 2021
Obchodní centra a retail

Lidl zahájil stavbu nové prodejny v Kladně

Společnost Lidl zahájila počátkem října stavbu nové prodejny v Kladně, která bude stát v ulici Smečenská. Samotnému zahájení stavby předcházelo vybudování příjezdové komunikace a inženýrských sítí. Prodejna o prodejní ploše 1 400 m2 nabídne zákazníkům komfortní nakupování od začátku až do konce. Otevření je plánováno již v polovině příštího roku. Půjde o třetí prodejnu Lidl v největším městě Středočeského kraje.

Kladenská prodejna přinese zákazníkům velké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí bude také pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou dostatek vždy čerstvého pečiva. K příjemně strávenému času napomohou široké uličky a pokladny s velkou odkládací plochou.

Lidl zahájil stavbu nové prodejny v Dobrušce

„K dispozici bude samozřejmě prostorné parkoviště o kapacitě 120 parkovacích míst, které bude vybaveno místy o šířce 2,70 m, což je o 20 cm více než standardní parkovací stání. Vyčleněna tu budou i parkovací místa pro rodiny s dětmi. Při stavbě je současně myšleno na zaměstnance, kteří se mohou těšit na nové zázemí,“ dodává mluvčí společnosti Tomáš Myler.

Pro návštěvníky nové prodejny v ulici Smečenská v Kladně bude ke zpříjemnění nákupu připraven také benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Výstavba nově budovy je spojena i s její ekologickou šetrností. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. K osvětlení interiéru prodejny i parkoviště bude využito úsporné LED osvětlení.

Termín otevření nové prodejny je naplánován v polovině příštího roku.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky