28 září, 2021
Obchodní centra a retail

Nový Lidl v Poděbradech otevírá již v pondělí

V pondělí 9. srpna otevírá společnost Lidl novou prodejnu v Poděbradech v ulici Bílkova. Zbrusu nová prodejna nabídne zákazníkům na prodejní ploše o velikosti přes 1400 m2 komfortní nakupování od začátku až do konce. Díky prosklené části fasády čeká na návštěvníky také dostatek denního světla. První den otevření je navíc spojen s podporou MŠ Poděbrady.

Nová poděbradská prodejna v ulici Bílkova nabídne návštěvníkům široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které naleznou návštěvníci širokou nabídku čerstvého pečiva.

Nákupní park STOP SHOP v Táboře rozšíří obchodní prostory a nabídne Drive-Thru restauraci KFC

„Kromě rozsáhlého sortimentu přináší nová prodejna benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Zákazníkům bude k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 127 parkovacích míst. Pro dostatečný komfort bude současně vybaveno závorovým systémem tak, aby zákazníci vždy nalezli volné místo k zaparkování.

Majitele elektromobilů, ale i elektrokol jistě potěší informace, že jsou u nové prodejny k dispozici nabíjecí stanice. Svůj elektromobil či elektrokolo tak během nákupu mohou dobít zcela zdarma,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření nové prodejny je navíc spojen s podporou Mateřské školy Poděbrady. V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl školce daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze mateřská škola nakoupí venkovní edukativní a herní prvky pro děti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky