V Ostravě probíhá stavba nové prodejny Lidl

V Ostravě v ulici Nad Porubkou probíhá stavba nové prodejny Lidl. Výstavbu doprovází také úprava komunikace v okolí, jelikož prodejna bude napojena na novou okružní křižovatku. Zákazníci se mohou na prodejní ploše o velikosti přes 1400 m2 těšit na komfortní nakupování od začátku až do konce. První návštěvníky by nová prodejna měla přivítat již na podzim tohoto roku.
Nová prodejna v Ostravě v ulici Nad Porubkou nabídne zákazníkům široké úseky čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. K příjemnému nákupu dopomohou také široké uličky a pokladny s velkou odkládací plochou. Součástí připravované prodejny bude i pekárna, díky které návštěvníci v nabídce naleznou dostatek čerstvého pečiva.
BNP Paribas Real Estate: Developeři kancelářských budov v Praze změnili termíny
„Zákazníkům bude k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 117 parkovacích míst. Pro komfortnější parkování bude navíc vybaveno místy o šířce 2,70 m. Speciálně vyčleněna parkovací místa zde naleznou také rodiny s dětmi. Pro majitele elektromobilů bude k dispozici také nabíjecí stanice,“ doplnil mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.
Důležitým aspektem nové budovy je i její ekologická šetrnost. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. V rámci interiéru prodejny i na parkovišti bude využito úsporné LED osvětlení.
Otevření nové prodejny je plánováno již na podzim tohoto roku.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.
Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.