17 srpna, 2022
Obchodní centra a retail

Lidl otevře ve Studénce svou 288. moderní prodejnu

V pondělí 6. prosince otevře společnost Lidl svou další moderní prodejnu, tentokrát ve Studénce. Jde již o 288. prodejnu v České republice. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním prosvětleném prostoru, najdou zde také velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.

Koncept prodejen, které Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí prodejny, velkorysé zádveří a vzdušný interiér. Pro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Stejně tak i barvy a použité dřevěné prvky dělají z prodejny příjemné prostředí. K dispozici je zákazníkům Wi-Fi zdarma, automatu na kvalitní certifikovanou kávu, kterou si mohou dopřát v zádveří prodejny.

Cushman & Wakefield: Tržby obchodních center o prázdninách jsou vyšší než loni i než před krizí

Součástí prodejny je samozřejmě pekárna, která několikrát za den doplňuje čerstvé pečivo.

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i WI-FI připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také na zaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodal tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Zákazníkům je k dispozici 114 parkovacích míst, samozřejmě včetně speciálně vyčleněných míst pro rodiny s dětmi. Pro komplexní nákupní zázemí je pak pro zákazníky instalován také bankomat a výdejní místo Zásilkovny.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 20 hodin, v neděli pak od 8 do 20 hodin.

První den otevření bude spojen s podporou místní mateřské školky. Podpoří ji všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje této MŠ z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v první den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí školka edukativní herní prvky.

Zásadním aspektem nové budovy je také její šetrnost k životnímu prostředí. Prodejna využívá úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení.  Oproti původní má i lepší tepelně izolační vlastnosti a používá ekologické chladicí technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky