29 listopadu, 2021
Obchodní centra a retail

Lidl otevřel v Kravařích svou 281. moderní prodejnu

V pondělí 18. října otevřela společnost Lidl další prodejnu nové generace, tentokrát v Kravařích, v ulici Opavská.  Jde již o 281. prodejnu v České republice. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním moderním prostoru, najdou zde také velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.

Koncept prodejen nové generace, které Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí prodejny, velkorysé zádveří a vzdušný interiér. Pro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Stejně tak i barvy a použité dřevěné prvky dělají z prodejny příjemné prostředí. K dispozici je také wifi připojení.

CA IMMO: Kancelářské budovy Mississippi House a Missouri Park hlásí nové nájemce a 60% obsazenost

Součástí prodejny je samozřejmě pekárna, která několikrát za den doplňuje čerstvé pečivo.

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i WIFI připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také nezaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodal tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Velké parkoviště u prodejny nabízí parkovací místa o šířce 2,70 m, což je o 20 cm více než standardní parkovací stání. Několik z nich je speciálně vyčleněno pro rodiny s dětmi. Celkem je k dispozici 119 parkovacích míst. Řidiči elektroaut zde najdou také nabíjecí stanici.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. První den otevření byl navíc spojen s podporou MŠ Kravaře – Kouty. Podpořili ji všichni zákazníci, kteří nakoupili za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje MŠ z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí školka venkovní herní prvky pro děti.

Zásadním aspektem nové budovy je také její šetrnost k životnímu prostředí. Prodejna využívá úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení.  Oproti původní má i lepší tepelně izolační vlastnosti a používá ekologické chladicí technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky