Lidl zahájil stavbu nové prodejny v Sulicích

Společnost Lidl zahájila na konci července stavbu nové prodejny v ulici Hlavní v Sulicích. Nová prodejna návštěvníky zaujme na první pohled architektonickým pojetím. Vzdušný a velkoryse řešený vnitřní prostor s dostatkem denního světla zajistí prosklená část fasády. Nová prodejna se zákazníkům otevře již na jaře příštího roku.
Nová prodejna v obci Sulice nedaleko Prahy nabídne komfortní nakupování od začátku až do konce. Zákazníci se mohou těšit na široké uličky, pokladny s velkou odkládací plochou či dřevěné prvky sjednocených v dekoru světlého dubu, které do prostoru přinesou příjemnou atmosféru. Samozřejmostí jsou velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva. Součástí prodejny bude také pekárna.
Rodiště Jana Nepomuckého se dočká prvního supermarketu BILLA
„Zákazníci budou moci v rámci nové prodejny využít také Wi-Fi připojení zdarma či si zpříjemnit nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl,” představila plánované novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.
Samozřejmostí je také prostorné parkoviště, které bude pro komfortnější parkování vybaveno místy o šířce 2,70 m. Speciálně vyčleněna parkovací místa zde naleznou také rodiny s dětmi. Důležitým aspektem nové budovy je i její ekologická šetrnost. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií. V rámci interiéru prodejny i na parkovišti bude využito úsporné LED osvětlení.
Termín otevření nové prodejny je naplánován na jaře příštího roku.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.