9 května, 2021
Obchodní centra a retail

Rodiště Jana Nepomuckého se dočká prvního supermarketu BILLA

Ve městě Nepomuk, které čítá necelé čtyři tisíce obyvatel, se dnes otevírá nový supermarket BILLA. Je zároveň prvním supermarketem v tomto městě. S novou prodejnou se tak obyvatelům Nepomuku a širšího okolí usnadňuje nakupování.

Veřejnosti se nová prodejna v Kozlovické ulice otevřela dnes, ve čtvrtek 3. září 2020 v 7.00 hodin ráno. Dnešní den čeká na zákazníky malá pozornost, nákupní taška zdarma a k nákupu nad 500 korun i šumivé víno. Prodejna v Nepomuku bude otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 20.00 hodin, v neděli pak od 8.00 do 20.00 hodin. K pohodlnému nákupu na prodejní ploše o rozloze více než 1 000 m2 přispěje také 70 parkovacích míst, včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.

Ve Sviadnově vznikne nová prodejna Lidl

„Být prvním supermarketem ve městě provází velká zodpovědnost, které jsme si plně vědomi. Nicméně jsme rádi, že obyvatelům Nepomuku a okolí můžeme nabídnout naše služby. Od dnešního dne se mohou těšit na široký sortiment produktů včetně regionálních specialit označených BILLA Regionálně,“ uvedl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA ČR.

Když myslíme na jídlo, myslíme na vše

Společnost na konci srpna spustila novou kampaň se sloganem „Když myslíme na jídlo, myslíme na vše“. V rámci kampaně připomíná, že společnost svým zákazníkům rozumí, a proto v ní najdete produkty, které jsou čerstvé a lokální. Ostatně společnost je v České republice průkopníkem v podpoře českých a regionálních dodavatelů. V nepomucké prodejně se zákazníci mohou těšit třeba na sušené houby z šumavských lesů, jihočeské jerky alias sušené maso nebo třeba na mošty a pálenky ze zámeckých sadů Chrámce. Všechny pod značkou BILLA Regionálně.

Další české produkty prodává společnost pod svými privátními značkami. České ovoce a zeleninu zákazníci naleznou pod logem Česká farma, Vocílka je zase zárukou, že maso a primární složka v masných výrobcích pod značkou Vocílka pochází pouze z českých chovů.

O společnosti BILLA ČR

Společnost je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 238 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu.

 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

Zdroj/foto: Havas PR Prague

Podobné příspěvky