18 září, 2021
Zajímavosti ze společnosti

P3 Logistic Parks zaznamenala nejsilnější růst značky na evropském realitním trhu

V rámci třináctého ročníku studie Real Estate Brand Value ocenil European Real Estate Brand Institute společnost P3 Logistic Parks hned dvakrát. Oproti loňskému roku dlouhodobý správce a developer průmyslových nemovitostí zaznamenal největší skok z hlediska síly značky napříč všemi kategoriemi a trhy, a proto získal ocenění “Strongest Brand Growth”. Kromě toho byla P3 potřetí za sebou vyhlášena nejlepším logistickým developerem v regionu jižní Evropy.

„V posledních letech jsme se strategicky zaměřili na dynamický růst, investice do nových lokací a rozšiřování našeho portfolia. To nám umožnilo zásadně posílit naši pozici v Evropě. Za ocenění vděčíme především našemu skvělému týmu, jehož hlavním cílem je plnit přání našich zákazníků a místních komunit, ve kterých stojí naše parky. Dvě stovky expertů kladou důraz na to, aby plnili dané sliby, ať už se týkají kvality logistických nemovitostí nebo zákaznického servisu od A do Z s lidskou tváří. Tato ocenění jsou důkazem, že řadu věcí děláme správně a můžeme za to na sebe být patřičně hrdí,“ říká Sönke Kewitz, ředitel P3 Logistic Parks v Německu.

JLL jmenovala Steffena Walviuse Head of Sustainability Services & ESG

European Real Estate Brand Institute každoročně uděluje ocenění REAL ESTATE BRAND AWARD těm nejsilnějším značkám na evropském realitním trhu za jejich úspěchy na poli brand managementu a positioningu. Expertní názor více než 109 tisíc odborníků, kteří hodnotí 1 400 značek ze 45 evropských trhů, slouží berlínskému institutu jako základ pro nejprestižnější studii Real Estate Brand Value, která byla letos publikována už potřinácté.

P3 – Real Estate Brand Award – Strongest Brand Growth

„Jménem European Real Estate Brand Institute bych chtěl společností P3 Logistic Parks k tomuto ocenění pogratulovat. Zvýšit výkonnost značky napříč všemi hodnocenými kritérii je skutečný úspěch,“ říká Harald Steiner, CEO European Real Estate Brand Institute.

Letošním galavečerem předávání cen pro nejsilnější značky provázela televizní moderátorka Barbara Schoenebergerová a Harald Steiner. Událost s mottem “Disruption meets Resilience” se zaměřila na hnací ukazatele daného odvětví – employer branding, ESG a odolnost a řízení digitálního marketingu.

O společnosti P3 Logistic Parks

P3 je dlouhodobý vlastník, správce a developer evropských průmyslových nemovitostí s celkovou pronajímatelnou plochou přes 6,5 milionu m2 a pozemky v klíčových logistických lokalitách připravené pro okamžitou výstavbu. P3 působí ve 12 zemích, v Evropě staví a investuje už více než dvacet let. Společnost má sídlo v Praze a zaměstnává přes 200 lidí napříč 9 pobočkami v klíčových evropských městech, kde nabízí integrované služby pro development a správu budov.

V České republice společnost P3 vlastní a spravuje celkem 80 průmyslových nemovitostí v 19 parcích s celkovou pronajímatelnou plochou téměř 1,4 milionu m2. Všechny parky mají strategickou polohu s výborným napojením na důležité komunikace.

Zdroj/foto: Ogilvy, s.r.o./Titulní foto – P3 Logistic Parks – Nová průmyslová zóna v Ostravě Vítkovicích, vizualizace

Podobné příspěvky