18 září, 2021
Obchodní centra a retail

Nová prodejna Lidl v Ostravě otevírá již v pondělí

V pondělí 19. července otevírá společnost Lidl novou prodejnu v Ostravě v ulici U Stadiónu. Ta vznikla na místě původní prodejny a zákazníky zaujme nejen moderním architektonickým pojetím, ale také velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla, který je zajištěn prosklenou částí fasády. První den otevření je navíc spojen s podporou místní ZŠ Generála Janka a MŠ Varenská.

Zbrusu nová ostravská prodejna přináší zákazníkům na prodejní ploše o velikosti přes 1400 m2 široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které naleznou návštěvníci širokou nabídku čerstvého pečiva. Kromě rozsáhlého sortimentu přináší nová prodejna také benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Ostrava zahajuje výběr investičního partnera pro rekonstrukci mrakodrapu na Ostrčilově ulici podle návrhu Evy Jiřičné

Návštěvníkům je k dispozici prostorné parkoviště o kapacitě 123 parkovacích míst. Pro dostatečný komfort je současně vybaveno závorovým systémem tak, aby zákazníci vždy nalezli volné místo k zaparkování.

„Majitele elektromobilů jistě potěší také informace, že je u nové prodejny k dispozici nabíjecí stanice. Svůj automobil tak během nákupu mohou dobít zcela zdarma,“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření nové prodejny v Ostravě je spojen s podporou Základní školy Generála Janka a Mateřské školy Varenská.  V pondělí je mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl institucím daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Vybrané peníze budou využity na nákup školního vybavení pro děti.

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky