29 září, 2021
Obchodní centra a retail

V centru Brna se otevírá první dvoupatrová prodejna Lidlu

V pondělí 30. srpna otevírá společnost Lidl atypickou novou prodejnu na Malinovského náměstí v centru Brna, kterou zákazníci naleznou na okraji pěší zóny v OD Centrum. Jedná se o funkcionalistickou budovu architekta Vladimíra Karfíka z let 1930-1931, která je od roku 1988 památkově chráněná. Zároveň se jako první prodejna v tuzemsku bude pyšnit prodejní plochou umístěnou ve dvou patrech. První den otevření této brněnské prodejny je spojen s podporou ZŠ a MŠ Brno. 

Celkově již patnáctá prodejna v Brně přinese zákazníkům na prodejní ploše o velikosti přes 700 m2 široký výběr čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin či mléčných výrobků. Součástí prodejny je také pekárna, díky které naleznou návštěvníci širokou nabídku čerstvého pečiva. Kromě rozsáhlého sortimentu přináší nová prodejna také benefit v podobě Wi-Fi připojení zdarma či možnosti zpříjemnit si nákup lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.

Nové byty se letos v Praze a jižních Čechách staví v bytových domech, jinde v domech rodinných

Zajímavostí při vzniku této prodejny je fakt, že z důvodu umístění prodejny v centru města, bylo nutné využít při vybavování prodejny vrtulník. „Díky nové prodejně v OD Centrum si budou moci zákazníci nakoupit v samotném centru města. I přes menší prodejní plochu zde naleznou širokou škálu našich produktů, které budou rozprostřeny do dvou pater prodejní plochy. Jedná se o první takovou prodejnu Lidlu v tuzemsku“ doplňuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

První den otevření nové prodejny v Brně je spojen s podporou Základní a Mateřské školy Brno, nám. 28. října 22.  V pondělí ji mohou podpořit všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl instituci daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Vybrané peníze budou využity na nákup herních prvků pro děti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky