25 listopadu, 2020
Obchodní centra a retail

Na pražskou Pařížskou vstoupily nové značky Céline, Brunello Cucinelli, Hogan, Philipp Plein, Valentino, Elisabetta Franchi a Furla

Pařížská je stále nejdražší ulicí ve střední a východní Evropě s prime rent 225 EUR/ m2 / měsíc, další ulicí je Na Příkopě s prime rent 220 EUR / m2 / měsíc​

Podle studie společnosti CBRE, světového lídra v oblasti komerčních realitních služeb, vstoupily v posledních šesti měsících na Pařížskou nové značky Céline, Brunello Cucinelli, Hogan a Philipp Plein, Elisabetta Franchi a Furla. Díky nedostatku retailových prostor, se rozšiřuje pražská high street do přilehlých ulic Pařížské, Na Příkopě a dalších.

Tomáš Beránek, Head of CBRE High Street Retail and Tenant Representation řekl: Pařížská ulice stále udává úroveň nejvyššího dosahovaného nájemného v České republice a je o ni pořád velký zájem. V posledním roce zde byla otevřena řada nových obchodů. Z realitního pohledu však k mnoha změnám nedošlo, dlouhodobí nájemci často jen změnili koncept ve své jednotce. Je to lokalita pro ty nejsilnější. Kromě mateřských společností velkých mezinárodních značek zde otevírají obchody jen silné lokální skupiny, které zastupují portfolio luxusních módních značek.

V roce 2018 CBRE očekává podobně stabilní trend. Luxusní značky, které byly dosud mimo Pařížskou, se sem snaží přesunout své prodejny. CBRE také monitoruje na trhu poptávku několika nových značek.

Zdroj/foto: CBRE s.r.o./BETTY BLUE S.P.A.

Podobné příspěvky