Prodejna nové generace na ulici Jugoslávské v Ostravě se otevře zákazníkům již v pondělí
V pondělí 17. srpna 2020 otevírá společnost Lidl novou prodejnu na ulici Jugoslávské v Ostravě. Zákazníci tak zhruba po půl roce mohou opět nakoupit naše produkty, a to v prodejně nové generace, která vznikla na místě původní. Návštěvníci se mohou těšit nejen na větší a modernější prostory, díky kterým bude nakupování zásadně komfortnější, ale také na velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.
Nová prodejna se oproti původní liší na první pohled architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím i vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem. Novinku představují také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Příjemný pocit z nákupu pak umocní zvolené barvy a dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Součástí prodejny je také pekárna, přičemž větší výběr než doposud naleznou zákazníci i v případě čerstvých potravin.
„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i WIFI připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také nezaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodala tisková mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.
Velké parkoviště u prodejny nabídne parkovací místa o šířce 2,70 m, což je o 20 cm více než standardní parkovací stání. Několik z nich je speciálně vyčleněno pro rodiny s dětmi. Díky závorovému systému navíc zákazníci bez problému zaparkují v kteroukoli hodinu.
Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. První den otevření je navíc spojen s podporou Mateřské školy Za Školou. V pondělí ji podpoří všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje MŠ z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí školka didaktické pomůcky pro děti.
Zásadním aspektem nové budovy je také její šetrnost k životnímu prostředí. Prodejna využívá úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení. Oproti původní má i lepší tepelně izolační vlastnosti a používá ekologické chladicí technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny.
O společnosti LIDL
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží nabízí společnost také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.