13 srpna, 2022
Obchodní centra a retail

Lidl otevře v Hradci Králové svou 290. moderní prodejnu

V pondělí 14. března otevře společnost Lidl svou další moderní prodejnu, tentokrát v Hradci Králové, v OC Atrium. Jde již o 290. prodejnu v České republice. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním prosvětleném prostoru, najdou zde také velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.

Koncept prodejen, které Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí prodejny, velkorysé zádveří a vzdušný interiér. Pro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Stejně tak i barvy a použité dřevěné prvky dělají z prodejny příjemné prostředí. K dispozici je zákazníkům Wi-Fi zdarma, automat na kvalitní certifikovanou kávu, kterou si mohou dopřát v zádveří prodejny.

Nový LIDL v samotném centru Prahy

Součástí prodejny je samozřejmě pekárna, která několikrát za den doplňuje čerstvé pečivo.

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i Wi-Fi připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také na zaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodal tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Zákazníkům je k dispozici 600 parkovacích míst v rámci OC, kde se prodejna Lidlu nachází, samozřejmě včetně speciálně vyčleněných míst pro rodiny s dětmi.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu.

Spotřební zboží nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se společnost dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Zdroj/foto: Lidl Česká republika v.o.s.

Podobné příspěvky