10 května, 2021
Zajímavosti ze zahraničí

DACHSER přidal do své logistické sítě pobočku v Neumünsteru

Mezinárodní logistický provider DACHSER otevřel novou pobočku v německém městě Neumünster. Provoz překládkového terminálu začal už 31. srpna a postupně se rozšiřoval. Na začátku října pak začal terminál odbavovat i zásilky s chlazeným zbožím. Do nové pobočky, která bude obsluhovat rozsáhlý region v německé spolkové zemi Šlesvicko-Holštýnsko, bylo investováno 17,4 milionu eur.

Méně než rok trvala výstavba logistického areálu o velikosti 7 000 m2 v průmyslové zóně na jihu města Neumünster. Z toho je pět tisíc metrů čtverečních určených pro zpracování zásilek s průmyslovým zbožím, 2 000 m2 pro chlazené potravinářské zboží. Terminál má 76 nakládacích bran a dalších 60 parkovacích míst je k dispozici v areálu s velikostí 57 000 m2. Na logistický terminál navazuje administrativní budova s ​​1 300 m2 kancelářských prostor. Otevřením této nové pobočky bylo vytvořeno 40 nových pracovních míst.

Přepravní společnost Emons očekává nárůst zájmu o privátní doručování, otevřela nový hub v Praze

“Naše nová pobočka v Neumünsteru je jedním z nejmodernějších logistických center v celé naší síti,” říká Alexander Tonn, Managing Director European Logistics Germany společnosti DACHSER, a dodává, “má ideální polohu pro napojení centrální části a severu regionu Šlesvicko-Holštýnsko na naši celoevropskou síť pozemních přeprav. Naši zákazníci v regionu budou profitovat z rychlých přepravních časů a tradiční vysoké kvality našich služeb.”

Díky příznivé poloze na silnici B205, která poskytuje přímé napojení na dálnici A7, má nová pobočka v Neumünsteru excelentní přepravní spojení. Vyzvednutí i dodání zboží v rámci celého Německa, kde má DACHSER téměř 40 poboček evropské logistiky, je tak možné do 24 hodin.

Moderní vybavení

Při budování nové budovy byla prioritou digitalizace. Příchod kamionů je plně automatizovaný a funguje na bázi rozpoznávání poznávacích značek. Řízení areálu a na rampách probíhá digitálně, přičemž procesy v překládkovém terminálu jsou podporovány pomocí tabletů a mobilních terminálů. Navíc jsou zde instalovány informační tabule a dotykové obrazovky, které poskytují potřebné informace řidičům.

“Digitální technologie představují nedílnou součást provozu na pobočce tak, aby mohli logistické procesy probíhat co nejplynuleji a nejefektivněji,” vysvětluje Jan-Ferdinand Luhmann, Operations Manager pobočky DACHSER Neumünster, a dodává, “toto moderní pracovní prostředí přináší výhody pro naše zákazníky, zaměstnance i partnery.”

Základní informace o společnosti DACHSER Czech a. s.

Historie společnosti DACHSER začíná v roce 1995, kdy byla založena společnost Lindbergh Air Freight, s.r.o. Zaměření aktivity společnosti v prvním roce bylo v poskytování kompletních zasílatelských služeb při přepravě leteckých zásilek. Následně po předložení požadavků od zákazníků se aktivity rozvinuly i na poskytování námořní a pozemní přepravy.

V roce 2004 se společnost stává součástí německé logistické společnosti DACHSER a až do roku 2009 vystupuje na trhu pod jménem LINDBERGH & DACHSER a. s. Od 1. 1. 2010 společnost působí na trhu pod obchodním jménem DACHSER Czech a. s. Přejmenováním byl završen integrační proces společnosti do celosvětové sítě koncernu DACHSER. V současnosti má společnost na Slovensku 5 poboček, ve kterých pracuje přes 200 zaměstnanců.

Zdroj/foto: Crest Communications, a.s./Dachser Neumuenster

Podobné příspěvky